sobota, 4 lipca 2009

bum tarara bum

Jagody nie są dobrym sposobem na kaca. I mówiąc jagody bynajmniej nie mam na myśli jedzenia ich! Taaak, chodzi o pierwotną czynność, że tak to ujmę, czyli o zrywanie tychże. Nie jest to czynność zbyt sympatyczna nawet na trzeźwo, nie mówiąc już o zmęczonym, niewyspanym organizmie, któremu marzy się sen. No ale cóż. Moja mam jest bardzo uparta, bardziej niż ja, a może po prostu jestem dobrym dzieckiem? po 15 minutach wołania mnie, wstałam wreszcie, ubrałam się, nawet kawę wypiłam. Minę miałam straszną, ale to wcale nie jest śmieszne - w dzieciństwie miałam awersję do jeżdżenia na jagody porównywalną do jeżdżenia do dentysty - można mnie było tym spokojnie straszyć!
Teraz, po fakcie, stwierdzam, że nie było tak źle. Faktycznie, las utrzymuje chłód, węży nie widziałam, kleszcze widziałam, ale żaden się nie przyczepił (już sprawdzałam). W plecach mi coś strzykało i wyprostować się nie mogłam, ale za to będziemy mieć pyszne pierogi z jagodami. Czego się nie robi dla umorusanych twarzyczek mojej familii i moich współlokatorów, tudzież znajomych z pracy.

Aż mi się przypomniała pioseneczka (znalazłam w necie tekst), którą śpiewałam ubrana w spódniczkę z firanki i białą bluzeczkę (spódniczka była bordowa - byłam jagódką) w przedstawieniu w I klasie podstawówki (dla smaczku dodam, że to było w kościele...).


Jesteśmy jagódki, czarne jagódki,
mieszkamy w lasach zielonych, zielonych,
oczka mamy czarne, buźki granatowe,
a sukienki są zielone i seledynowe.

A kiedy dzień nadchodzi, dzień nadchodzi,
idziemy na jagody, na jagody,
a nasze czarne serca, czarne serca
biją nam radośnie: bum tarara bum!

A kiedy dzień nadchodzi, dzień nadchodzi,
idziemy na jagody, na jagody,
a nasze czarne serca, czarne serca
biją nam radośnie: bum tarara bum!

Jesteśmy jagódki, czarne jagódki,
mieszkamy w lasach zielonych, zielonych,
noski mamy śmieszne, rączki granatowe,
a czapeczki tez nosimy, kiedy zimno w głowę.

A kiedy dzień nadchodzi, dzień nadchodzi,
idziemy na jagody, na jagody,
a nasze czarne serca, czarne serca
biją nam radośnie: bum tarara bum!



r o z k o s z n i e

;D

2 komentarze:

  1. do kitu bbbbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  2. do kitu to jest ten komentarz.

    OdpowiedzUsuń